DE GROTE CLUBACTIE BIJ VVTERBORG!

19 december 2015 13:45

De Grote Clubactie is ten einde en we kunnen als v.v. Terborg concluderen dat de verkoop dit jaar een groot succes is geweest.

We hebben als vereniging met de verkoop van 950 loten een nieuw verkooprecord bereikt!! Dit betekent een opbrengst van maar liefst €2280,-, wat besteedt zal gaan worden aan algemene zaken voor de jeugd en senioren, ballen voor de pupil van de week en scheidsrechterstenues.
Namens het jeugdbestuur willen we als eerste Leonie van Beek hartelijk bedanken voor haar inzet! Daarnaast natuurlijk ook alle jeugdleden die hiervoor bij de mensen aan de deur zijn gegaan. Top allemaal BEDANKT!!!!