VV Terborg en trainers verlengen

23 december 2015 11:15

VV Terborg heeft de samenwerking met de trainers Mark Kuiperij en Thijs van Tent Beking met een seizoen verlengd.
De nieuwe verbintenis loopt tot 31-07-2017.

In de evaluatie is een positief beeld ontstaan dat meer dan voldoende aanleiding geeft door te gaan.
,,De samenwerking met Thijs en de spelersgroep is bijzonder goed", geeft Kuiperij aan.
,,De introductie van de nieuwe speelwijze werpt zijn vruchten af.
We proberen op deze wijze van vv Terborg op lange termijn een stabiele vierdeklasser te maken".
,,Ik ben blij dat we het vertrouwen hebben gekregen van de club", vult Van Tent Beking aan.
,,We gaan met veel plezier door waar we begin dit seizoen mee gestart zijn."

Overwinteren
Terborg overwintert op de 4e plek in de 4e Klasse C Oost.
De voorbereiding op de 2e helft van het seizoen begint vroeg met een trainingskamp in Spanje van 6 t/m 10 januari 2016.
Op 8 januari speelt Terborg een oefenwedstrijd tegen Club de Futbol Cullera, uitkomend in de Regional Preferente.
Dit is het vijfde niveau in Spanje (Primera, Segunda A, Segunda B, Tercera en dan Regional Preferente).
Met 7 punten uit 16 wedstrijden maakt Cullera een moeilijk seizoen door en moet het vrezen voor degradatie naar de Primera Regional.

Juan Bernat
Bayern Munchen-speler Juan Bernat is geboren en getogen in Cullera.
De linksback doorliep vanaf zijn zevende de jeugdopleiding van Valencia CF en debuteerde in augustus 2011 op 18-jarige leeftijd voor het eerste van Valencia.
Bernat werd in 2012 Europees kampioen met Spanje onder-21 en maakte zijn debuut voor La Roja op 12 oktober 2014.

Bestuur vv Terborg.