SCHEIDSRECHTERS IN HET NIEUW GESTOKEN

24 januari 2016 12:00

Zonder scheidsrechters geen wedstrijden en zonder wedstrijden geen club.

De scheidsrechters zijn belangrijke vrijwilligers voor onze vereniging en we zijn er trots op dat zij iedere week weer bereid zijn om de vele wedstrijden voor de jeugd en seniorenelftallen te fluiten!! Een groep vrijwilligers die misschien niet altijd even positief in het daglicht staat, maar het zijn wel de mensen die in heetst van de strijd de beslissingen moeten nemen en ze ook durven te nemen.
Tijd voor een beloning vonden wij het dus. Nog in het kader van de week van de scheidsrechter hebben wij daarom mede dankzij de hulp van de KNVB en de Grote Clubactie ervoor kunnen zorgen dat onze scheidsrechters in het nieuw gestoken zijn en er de komende seizoenen weer geweldig bij lopen!