Aan de deelnemers van het “Pupillenkamp 2016”

13 mei 2016 23:15

Zoals bekend wordt het pupillenkamp op 3,4,5 juni gehouden. F-, E- en D- pupillen Voor de pupillen start het kamp op vrijdag om 19.00 uur, niet eerder i.v.m. de voorbereidingen. Bij aankomst graag eerst melden en gepast! betalen (€ 18,50) in de kantine.

Checklist voor het kamp:  Luchtbed (géén 2 persoonsluchtbed i.v.m. beperkte ruimte), Slaapzak, Zaklamp, Handdoek en Washandjes, Toiletspullen, Pyjama, Ondergoed, Pet, Sportieve bovenkleding (o.a. ‘t- shirt en korte broek), Warme bovenkleding (bv. trainingspak), Sokken, Regenkleding (jas en laarzen), Voetbalschoenen (evt. in plastic tas), Zwemspullen (in een aparte tas), Zakgeld (niet verplicht en max. € 8,-) en evt. Knuffel. Tip! Voorzie alle spullen zoveel mogelijk van naam.  Energie drank is tijdens het kamp niet toegestaan! Ook mogen de kinderen géén mobiele telefoons meenemen naar het kamp, deze worden ingenomen en na het kamp weer terug gegeven.  Iedereen die een zwemabonnement heeft wordt gevraagd om deze mee te nemen naar het kamp!!SSL, F- Menze en de kleuters Voor deze groepen start het kamp op zaterdag om 11.00 uur en om 18.00 uur kunnen ze weer opgehaald worden. Bij aankomst graag eerst melden en betalen (€ 13,50) bij de ingang.  Op zondag zijn de SSL, F- Menze en de kleuters om 08.00 uur weer welkom voor het ontbijt.  Checklist voor het kamp:  Regen en Badkleding incl. handdoek, Binnen- en Buitenschoeisel en evt. een extra set Sportkleding, Pet, Ondergoed, Pampers, Sokken, etc.  Tip! Voorzie alle spullen zoveel mogelijk van naam.  Geef de , F-Menze, SSL en de kleuters géén zakgeld mee!  Afsluiting kamp Op zondagmiddag 13.00 uur bent u als ouder/verzorger en andere belangstellenden van harte welkom op het kamp. Allereerst zal er dan een voetbalwedstrijd gespeeld worden van de D-pupillen tegen de begeleiding. De D-pupillen die dit jaar voor het laatst deelnemen aan het kamp zullen op deze manier afscheid nemen van het kamp. Vervolgens vinden de prijsuitreikingen (Penaltybokalen en de Menze-Cup) plaats en krijgen de kinderen een attentie. Het kamp is om 14.00 uur afgelopen.  Tijdens het kampweekend zijn wij te bereiken onder telefoonnummer 0315-325969 & 0621693431 (Joey Kuijer). Voor de SSL, F-Menze en de kleuters is er een extra telefoonnummer, namelijk 0615667662 (John Janssen).  Bij slecht weer wordt het kamp afgelast. U kunt dit dan lezen op de website: www.vvterborg.nl Let op:Deelname aan het Pupillenkamp is op eigen risico. Bij schade of vermissing van uw eigendommen is de vereniging niet aansprakelijk.Een sportieve groet en tot ziens op het Pupillenkamp!