Raymond Jansen volgend seizoen trainer van vv Terborg A1

23 mei 2016 10:45

Raymond Jansen wordt met ingang van volgend seizoen de nieuwe trainer van vv Terborg A1. Met Raymond halen we erg veel ervaring binnen. We denken in Raymond een gemotiveerde en betrouwbare trainer gevonden te hebben, waar vv Terborg hopelijk nog vele jaren plezier aan gaat beleven. Raymond stelt zich voor:

Hallo allemaal,
Mijn naam is Ra ymond Jansen en ik ben woonachtig in Gaanderen. Ik ben getrouwd en heb één dochter. Toen ik hoorde dat VV Terborg een trainer zocht voor de A1, heb ik daarop gereageerd. Ik heb 23 jaar ervaring als trainer bij verschillende voetbalverenigingen uit de omgeving. Hier heb ik zowel de A-jeugd als de C-jeugd getraind in de 1e, 2e en 3e klasse. VV Terborg is een groeiende club met ambities om de jeugd op een hoger niveau te krijgen. Bij VV Terborg gaat het niet alleen om het winnen, maar zeker ook om mentaliteit, inzet en motivatie. Dit spreekt mij natuurlijk erg aan. Met deze drie ingrediënten en een flinke dosis plezier kunnen de spelers en het team alleen maar beter worden, zodat we op langere termijn een aantal goede spelers voor het eerste hebben opgeleid. Ik verheug me erop kennis met jullie te maken op het terrein van VV Terborg.
Spreek me gerust aan om een praatje over voetbal te maken!
Groetjes van Raymond

Verhaal Raymond Jansen