Nieuwe organisatie websitebeheer

2 augustus 2016 0:00

Organisatie websitebeheer
Websitebeheer spreekt eigenlijk voor zichzelf. Hier word bepaald wat wel en wat niet op de website komt te staan.De websitebeheerders onderhouden de website zodat alle actuele nieuwtjes erop komen te staan en de site up-to-date blijft.

Om dit goed te laten verlopen, kan de websitebeheerders rechten aan bepaalde leden geven. Denk bijvoorbeeld aan leiders en trainers die wedstrijd verslagen plaatsen. De leider/trainer kan alleen een wedstrijdverslag plaatsen waarvoor hij/zij bevoegd is. Hoort de leider/trainer bij de JO17-1 kan hij/zij alleen voor dit team een wedstrijdverslag schrijven.

Bent u een trotse ouder die voor uw kind een verslag heeft geschreven maar u heeft geen rechten om dit te plaatsen, kunt u dit sturen naar [email protected]. De website beheerders zullen hier dan naar kijken en dit plaatsen onder het gewenste team.

Vanaf heden hebben wij 2 websitebeheerders. Hierdoor kunnen wij sneller handelen en zullen de nieuwsberichten/verslagen sneller op de site worden geplaatst. Onze website beheerders zijn:

André Baltes & Falco Berendhaus

Voor vragen/opmerkingen en/of u wilt iets op de site hebben geplaatst kunt u een e-mail sturen naar [email protected]. Wij zullen dan kijken wie dit het snelste en beste kan oppakken.