Update websitecontent

12 oktober 2016 10:45

Afgelopen weken zijn we druk bezig geweest om de website te vullen met nieuwe content zoals foto's, wedstrijdverslagen & artikelen.

Dit hebben wij uiteraard niet alleen kunnen doen. Zo heeft Gerrit van Dijken de foto's gemaakt en heeft Leonie ze daarna uitgezocht en de juiste benamingen gegeven. Momenteel staan (op 4 teams na) alle foto's op de website. Wilt u de wedstrijdverslagen bekijken neem dan hier eens een kijkje.

Ook komen er steeds meer wedstrijdverslagen op de website. Heeft uw team nog niet iemand die verslagen kan plaatsen en wilt u dit toch doen? Stuur dan een mail naar [email protected] met daarin: naam, achternaam, mail-adress & het betreffende team.

Graag willen wij iedereen bedanken voor zijn/haar inzet.

Andre Baltes & Falco Berendhaus