Oproep: Support Terborg 1 naar periodetitel!

28 oktober 2016 13:15

Na een voetbalvrij weekend, volgt er dit weekend een uiterst belangrijke. Terborg reist als koploper af naar Lengel. Na dit weekend zit de eerste periode erop en daarom kan Terborg zondag de eerste periode binnenhalen. Met het behalen van de eerste periode is de ploeg automatisch geplaatst voor de nacompetitie richting de 4de klasse.

Hiervoor dient wel eerst in Lengel van VVL gewonnen te worden. De wedstrijd wordt om 14:00 uur afgetrapt op sportpark ’T Veen. Een eerste blik op de ranglijst leert ons dat VVL op een laatste plaats verblijft met slechts 3 punten uit 7 wedstrijden. Toch mag Terborg haar tegenstander niet onderschatten. VVL heeft recentelijk een nieuwe trainer aangesteld en zal net als alle andere tegenstanders Terborg graag een tikkie uitdelen. Aan Terborg de taak om zondag haar eigen spel te spelen en de eerste periode binnen te halen. Wij hopen zoveel mogelijk Terborgse toeschouwers langs de lijn te zien, zodat we gezamenlijk deze periodetitel kunnen winnen en vieren!