Herinnering!!!!!! Interactieve thema avond over autisme !

5 november 2016 14:00

Voor!! Achter!! Druk zetten!! Verdedigen!! Aanvallen!!
Dit zijn veel woorden die geroepen worden door trainers en leiders tijdens voetbalwedstrijden en trainingen. Voor kinderen met autisme is dit erg lastig. Zei hebben baat bij structuur en duidelijkheid. Daarom organiseert vv Terborg in samenwerking met Ingrid Arendsen een interactieve thema avond over autisme op en rond het voetbalveld voor alle vrijwilligers.

Wij vinden het van belang dat zo veel mogelijk vrijwilligers binnen vv Terborg hieraan deelnemen. Tijdens deze avond krijg je tips. Door een paar kleine aanpassingen te doen in jouw trainingen of in jouw manier van coachen/communiceren maak je het ook leuk voor kinderen met autisme.

Ingrid zal vv Terborg gaan ondersteunen waar dat nodig is. Ze heeft al trainingen en wedstrijden bekeken en haar bevindingen gedeeld met ons. Wij willen graag dat Ingrid haar bevindingen ook deelt met onze vrijwilligers.

Jij bent toch ook aanwezig op vrijdag 25 november in de kantine! De inloop is van 19:00 uur t/m 19:15 uur. Geef je op door een appje te sturen naar: 0621693431 of een mailtje naar [email protected] We verwachten MINIMAAL 1 aanmelding per team.