Vrijwilligers gezocht!

6 december 2016 15:00

Reminder!!!!

Het is iedere week weer moeilijk om alle wedstrijden te voorzien van scheidsrechters.

De scheidsrechters die elke week fluiten doen dit met erg veel plezier maar toch komen we een aantal scheidsrechters te kort. Wij zijn dan ook op zoek naar een aantal scheidsrechters die de wedstrijden van onze jeugdteams op zaterdag willen fluiten.

Moet je alle spelregels kennen?
Het is natuurlijk wel handig dat je een aantal regels van het voetbal kent. Maar natuurlijk hoef je geen spelregel nerd te zijn. Wil je begeleiding in het fluiten van wedstrijden, dat kan. Wij gaan je helpen! Ook organiseren wij binnenkort een spelregelavond voor alle scheidsrechters, hier kun je alle vragen stellen die je hebt.

We hebben jou hard nodig!
Natuurlijk hoef je niet elke week te fluiten, dit mag uiteraard wel. Maar als we één keer in de paar weken een beroep op je kunnen doen wordt alles voor ons al een stuk makkelijker.
Lijkt het jou leuk om het eens te proberen, of wil je met ons in gesprek over het fluiten van wedstrijden, stuur ons dan een mail naar [email protected] en wij nemen contact met je op. KOM OP, blijf niet stilzitten, wordt clubscheidsrechter bij vv Terborg!!

Clubscheidsrechters bedankt..
Tot slot nemen we in dit stukje even de mogelijkheid om onze clubscheidsrechters te bedanken. Jullie zijn belangrijke vrijwilligers voor onze vereniging en staan altijd klaar voor de club. Bedankt voor jullie inzet en we hopen jullie nog vele jaren te horen fluiten bij vv Terborg!