Eindstand van de clubhelden van de amateursport !

18 november 2016 19:00

Eindstand
Alleen clubhelden met minimaal 5 stemmen zijn in de eindstand opgenomen. Er zijn per gemeente twee winnaars:
1. De clubheld met de meeste stemmen.
2. De clubheld met het hoogste gemiddelde cijfer én minimaal 30 stemmen.

Er zijn altijd minimaal 30 bevestigde stemmen nodig om gemeentewinnaar te worden. Het kan zijn dat in een gemeente een clubheld zowel het hoogste gemiddelde cijfer als de meeste stemmen haalt. Dan is hij of zij in die gemeente de enige winnaar. Voor de naam van de gemeentwinnaar(s) staat een beker afgebeeld.

Uit alle gemeentewinnaars worden 15 regiowinnaars verkozen door de redacties van de betreffende dagbladen. De redacties zijn volledig vrij in hun keuze bij het bepalen van de regiowinnaars (het aantal stemmen is niet per se doorslaggevend). Op 21 november 2016 worden de regiowinnaars bekend gemaakt op deze website.

1. De clubheld met de meeste stemmen.
2. De clubheld met het hoogste gemiddelde cijfer én minimaal 30 stemmen.