Grote Clubactie 2016 weer een succes!

13 december 2016 19:15

De Grote Clubactie is ten einde en v.v. Terborg heeft dit jaar weer een mooie cheque in ontvangst mogen nemen.

Bij Intersport Doetinchem werd gisteren de cheque met het prachtige bedrag van €1.543,77 overhandigd. Dit bedrag zal geïnvesteerd gaan worden in een prijzenkast voor in de kantine en kindvriendelijk trainingsmateriaal.

De beste 3 lotenverkopers van onze vereniging zijn dit jaar Romano Stinissen (JO9-3), Helena Hagemeijer (JO11-3M) en Ryan Wijnands (JO11-2). Zij zullen een dezer dagen een uitnodiging ontvangen met de datum voor de bekendmaking van de beste lotenverkoper van v.v. Terborg. Wie zich een jaar lang de beste lotenverkoper van v.v. Terborg mag noemen, blijft dus nog even geheim...
Spelers die recht hebben op een bioscoopbon, zullen deze ook nog voor de winterstop ontvangen.

Wil je weten of op jouw lotnummer een prijs is gevallen? Dit kan via www.lotchecker.clubactie.nl
De lotnummers van loten die gekocht zijn middels een automatisch incasso, zijn te vinden op uw bankrekening.