Per direct zijn we op zoek naar één, maar het liefst, twee enthousiaste leider(s) voor onze meidenteam MO11-1.

9 januari 2017 13:00

Brigitte Onal was de leider en is bereid om je de eerste twee wedstrijden, indien nodig, wegwijs te maken.

De meiden worden getraind door onze trainers, Femke Ruesink en Maaike Peters. Binnen MO11-1 is er veel voetbalplezier en zijn de meiden erg leergierig. De groep bestaat uit 10 spelers gevarieerd van 9 t/m 11 jaar. De meiden zijn nu ruim 1,5 jaar actief in de 2e klasse competitie.

De voorkeur gaat uiteraard uit naar een vrouw, maar een duo man en vrouw is ook van harte welkom.

Wat verwachten wij.......

- begeleiden van de warming-up voor aanvang wedstrijd
- coachen tijdens de wedstrijden
- ontvangen van de tegenstander