UEFA Women’s EURO 2017

15 januari 2017 10:00

Het UEFA Women’s EURO 2017 komt steeds dichterbij! Komende zomer wordt onder andere in Host City Doetinchem het EK voor vrouwen gespeeld!

Van 16 juli t/m 6 augustus 2017 vindt UEFA Women’s Euro 2017 (WEURO 2017) in Nederland plaats. Verspreid over de speelsteden Breda, Deventer, Doetinchem, Enschede, Rotterdam, Tilburg en Utrecht zullen ruim 1500 Volunteers onderdeel uitmaken van organisatie. Kom jij het team versterken en meewerken bij de diverse stadions, vliegvelden, fanzones, hotels en WEURO 2017 werkplekken? Meld je aan als Volunteer en maak het EK van nóg dichterbij mee!

Om Volunteer te worden tijdens WEURO 2017 is het goed om een aantal dingen te weten voordat je je aanmeldt. Lees de onderstaande informatie daarom goed door.

Als Volunteer word je onderdeel van één van de Host City teams. Dit houdt in dat je je dus voor één speelstad kan aanmelden. Voor deze speelstad geef je je beschikbaarheid door. Aanvullend hierop kan je je aanmelden als Volunteer in Enschede tijdens de halve finale en finale. Klik hier voor het speelschema voor de wedstrijddata in de diverse speelsteden. Indien je niet gebonden bent aan één speelstad én je bent tussen 1 juli en 15 augustus flexibel inzetbaar, dan kan je je ook aanmelden als Volunteer voor WEURO 2017.

Als Volunteer vragen wij het volgende van je:

* Je bent minimaal op 3 wedstrijddagen van de betreffende speelstad beschikbaar;
* Je bent op 1 juli 2017 minimaal 18 jaar;
* Je beheerst in elk geval de Nederlandse óf de Engelse taal;
* Je tekent een vrijwilligersovereenkomst;
* Vrijwillig = niet vrijblijvend, als je je inschrijft rekenen we op je komst;
* Enthousiasme, inzet, gastvrijheid en passie voor dit waanzinnige evenement!

Let op: alleen Europese onderdanen (inclusief Zwitsers, maar exclusief Kroaten) kunnen in Nederland zonder visum vrijwilligerswerkzaamheden kunnen verrichten. Alle mensen met andere nationaliteiten hebben een tewerkstellingsvergunning (TWV) of een verblijfsvergunning met de aantekening 'arbeid vrij toegestaan, TWV niet vereist' nodig om Volunteer te worden.

Zonder Volunteers geen WEURO 2017. Daarom doen wij er alles aan om zo goed mogelijk voor alle Volunteers te zorgen. Als Volunteer kan je het volgende van ons verwachten:

* Een professioneel kledingpakket van Adidas. Dit pakket wordt voorafgaand aan WEURO 2017 uitgedeeld;
* Goed eten en drinken;
* Een gezellig Volunteershome;
* Een eindfeest met alle Volunteers;
* Goede informatievoorziening, onder andere via een nieuwsbrief, website en social media;
* Informatiebijeenkomsten en trainingen voorafgaand aan WEURO 2017;
* Een certificaat of LinkedIn recommendation na afloop van WEURO 2017;
* Een unieke ervaring om een groot internationaal event écht van dichtbij mee te maken!

Let op; Reis- en verblijfkosten worden niet vergoed. Uiteraard denken we graag met je mee over geschikte en betaalbare overnachtingen.

Video uitnodigings boodschap