Belangrijke mededeling vanuit het bestuur

15 juni 2017 23:00

Belangrijke mededeling

Belangrijke mededeling vanuit het bestuur:

Tijdens de aankomende algemene ledenvergadering in september zullen Jarno Talens , Theo Huijink en Ester Vosseberg-Raterink hun functies neerleggen van resp. voorzitter, bestuurslid technische Zaken en secretaris.

Het bestuur is dringend op zoek naar vervanging zodat
Voor Barry (kantine-zaken) en Nick (penningmeester) er een basis blijft bestaan om door te gaan.

Mocht je interesse hebben in een van deze functies kunnen jullie je melden bij Ester(secretaris) per mail.
Mocht je vragen hebben over deze functies dan gelieve contact opnemen met diegene die de functie tot de ALV vervult.

Wij hopen op veel belangstelling en gaan ervan uit dat wij tijdens de ALV een mooi bestuur kunnen presenteren voor de komende jaren.
De club is voor en door Jullie te besturen. Graag zien we reacties zsm tegemoet

Het bestuur VVT