Helpt u ons aan nieuwe terrasstoelen?!

12 september 2017 22:15

Het terras, een geliefde plek van onze voetbalclub. Lekker gezellig wat drinken in de zon op het terras. De plek waar overwinningen gevierd worden, nieuwe tactieken bedacht en het spel van teams kritisch geanalyseerd wordt. Maar uiteindelijk is het terras toch vooral de plek waar onze club samen komt en waar we het met zijn allen gezellig hebben!!

Om het nog lang gezellig te kunnen houden en met velen tegelijkertijd gebruik te maken van het terras, zullen er nieuwe terrasstoelen aangeschaft moeten worden. Dus vandaar dat we dit jaar de opbrengst van de Grote Clubactie zullen gaan besteden aan nieuwe terrasstoelen!

Zaterdag 16 september start de verkoop en zullen onze jeugdleden weer langs de deuren gaan. Koop een lot en help ons aan nieuwe terrasstoelen!
Een lot kost €3,- waarvan 80% naar onze club gaat.