Jeroen Odink stopt als commissielid seniorenzaken

16 september 2017 19:45

Na 27 jaar allerlei functies/werkzaamheden voor de club te hebben gedaan, is het nu tijd om het stokje over te dragen aan andere leden van de voetbalvereniging.

Door gewijzigde werkomstandigheden kan ik helaas niet voldoende tijd meer vrijmaken voor deze functie. Ik stop dan ook per direct als commissielid seniorenzaken. De leiders van de elftallen zullen vanaf nu zelf moeten zorgen voor voldoende spelers voor de wedstrijden. Dit in ieder geval totdat de functie weer ingevuld zal zijn.

(Mocht je deze functie van mij over willen nemen dan graag contact opnemen met het bestuur of neem contact met mij op)

Het JO11-3 is ook nog steeds op zoek naar een leider. Ik heb besloten om deze taak nu op mij te nemen.

Groet, Jeroen Odink