Even voorstellen...Ceciel Salemink, Secretaris VV Terborg

27 september 2017 18:30

Ceciel Salemink
Secretaris VV Terborg

Tijdens de Algemene ledenvergadering ben ik verkozen tot de nieuwe secretaris van VVTerborg. Ik bedank iedereen alvast voor het in mij gestelde vertrouwen.

Graag wil ik me hierbij even voorstellen:

Ceciel Salemink

Mijn naam is Ceciel Salemink, 48 jaar en woon in Terborg in het huis van mijn opa & oma aan vaders kant. Ik ben hier ook geboren, maar zoals het een stadse betaamt niet opgegroeid. Mijn hele familie echter woont(de) in Terborg zodat ik hier regelmatig te vinden ben/was. Ik ben getrouwd met Michel, heb samen met hem twee kinderen Marc (10) en Amy (9). Marc speelt voetbal in JO-11-1. Hij ademt voetbal en leeft hier helemaal voor. Michel stopte per dit seizoen het trainen van het team van Marc. Als betrokken ouder vind ik dat ik iets voor de vereniging kan betekenen. En heb me dus beschikbaar gesteld voor de functie van secretaris.

Ik werk bij Iselinge Hogeschool en verzorg alles rondom Opleiden in School, de stage van onze studenten. Tevens heb ik ervaring met de secretarisfunctie van diverse besturen; waaronder Watersportvereniging De Oude Ijssel in Doesburg, scheidsrechtersvereniging Doetinchem en omstreken en nog steeds bij de Zonnebloem, afdeling Terborg.

Tips en tops zijn van harte welkom, ik hoop vooral samen met jullie me in te zetten voor onze prachtige vereniging.

Hartelijke groet,

Ceciel