Terborg JO15-1 & JO19-1 doen mee aan de Sirene Cup in Oostende

13 januari 2018 17:15

Binnenkort is het weer zo ver, na de avonturen van afgelopen jaar in Limburg en in Hasselt doen de JO15-1 & de JO19-1 dit jaar weer mee aan een prachtig toernooi. Dit jaar is de eindbestemming Oostende, een erg groot toernooi waar maar liefst 120 teams aan deelnemen

Teams van over de hele wereld zullen aanwezig zijn om er weer een fantastisch voetbalweekend van te gaan maken. Een weekend waarbij plezier en gezelligheid het belangrijkst zijn maar natuurlijk staat de prestatie op het veld ook centraal. Winnen is het doel en daar gaan de teams dan ook alles aan doen. De wedstrijden worden gespeeld op het jeugdcomplex van KV Oostende, een grote club waarvan het 1e team uitkomt op het hoogste niveau van België. Op steenworp afstand van het sportcomplex ligt de boulevard, hier zullen we ook zeker een bezoek aan brengen.

Op vrijdag 30 maart vertrekken de teams en ze zullen op maandag 2 april weer terug keren richting Terborg. We gaan er net als afgelopen jaren een geweldig weekend van maken.

Meer info over het toernooi vindt u onder de tekst en op hun site

Sirene cup