Jan Stern nieuwe hoofdtrainer v.v. Terborg (ingaande seizoen 2018-2019)

1 februari 2018 22:30

Het doet ons deugd jullie allen te kunnen informeren dat wij met ingang van het nieuwe seizoen (2018-2019) in de persoon van Jan Stern een nieuwe hoofdtrainer hebben gevonden voor ons vlaggenschip.

Jan Stern  is op dit moment hoofdtrainer bij 5e klasser N.V.C.

Jan is geen  geheel onbekende voor ons en wij denken dat hij uitstekend bij onze vereniging past.

Wij hebben er het volste vertrouwen in dat Jan, met al zijn enthousiasme,  zijn steentje er aan  gaat bijdragen om ons eerste elftal een stabiele vierdeklasser te laten zijn (linker rijtje), en dat Jan daar waar mogelijk uiteraard met onze boys zal  gaan voor een  sportief toetje (bijvoorbeeld een periodetitel & wie weet misschien wel een keer een promotie naar de 3e klasse)

Jan Stern

Foto: Aanstaande hoofdtrainer in actie voor zijn huidige club NVC.

Lees meer over:
trainer