Informatiebijeenkomst samenwerking JO13 t/m JO19 Terborg-Silvolde

5 maart 2018 21:00

Op donderdag 22 februari 2018 hebben we een informatiebijeenkomst georganiseerd op verzoek van het bestuur en jeugdcommissie. De aanleiding van deze bijeenkomst ligt bij Terborg met name in het informeren en waar nodig vragen beantwoorden van zowel de leden als de ouders/verzorgers.

Het doel van deze bijeenkomst is om informatie te delen met betrokken leden, ouders/verzorgers en andere belangstellenden. Zo zijn we transparant en laten we ook de betrokkenen meedenken in de belangrijke stappen die nog komen gaan.

Tijdens het verloop van de avond is duidelijk gemaakt aan de aanwezigen wat het inhoudt als we een samenwerking aan gaan met onze buurtclub Silvolde en wat het precies inhoudt als we dit niet gaan doen. Ook zijn er zo veel mogelijk vragen beantwoord, dit waren vragen die van te voren ingezonden waren en vragen die tijdens de avond nog gesteld werden. Er is geprobeerd zo veel mogelijk duidelijkheid te verschaffen.

Aan het einde van de avond is er een stemming gehouden onder de aanwezigen. Tijdens de stemming is gebleken dat de meerderheid vindt dat Terborg en Silvolde de samenwerking aan moeten gaan. De invulling van de samenwerking en de randzaken moeten de komende maanden bekeken worden.

Hoe nu verder:

Nadat de stemming van de betrokkenen zeer positief is uitgepakt gaan we kijken hoe we nu verder kunnen gaan. Allereerst wordt dit gedaan door de avond te evalueren met de werkgroep, jeugdcommissie en het bestuur. Vervolgens zal er een tijdpad gemaakt worden.

Mochten er nog vragen zijn, vraag dan naar Mehmet Onal

Met sportieve groet,