Prachtig paastoernooi voor de JO15 in Oostende

2 april 2018 15:45

De JO15 van Terborg heeft een prachtig voetbalweekend gehad in Oostende. 13 jongens en drie begeleiders reisden op Goede Vrijdag af naar de Belgische kustplaats om deel te nemen aan de Sirene Cup.

Op de heenweg was er wat file, maar verder was het weekend echt supergeslaagd. Het weer zat aardig mee, het bleef lekker droog met af en toe zelfs een heerlijk zonnetje. Zaterdag hebben de jongens vier wedstrijden gespeeld. Twee keer verloren, een keer gelijk en de laatste zelfs gewonnen! Zondag drie wedstrijden, waarvan een gewonnen en twee verloren. Uiteindelijk behaalden ze de 12de plaats van 30 teams. Geen slechte prestatie, gezien de pittige concurrentie en de vermoeidheid van de gezellige avonden, maar toch wel korte nachten·. Kortom, het was een geweldig weekend! Ten slotte nog een bedankje voor de sponsors!

Sponsors bedankt!

Autobedrijf Andriessen–Volkswagen bus het hele weekend te leen. Andriesen