Zomerlidmaatschap bij LTC de Paasberg

18 mei 2018 22:15

Wil jij sportief en fit blijven deze zomer?
Ben je klaar met je trainingen en wedstrijden bij de volleybal, voetbal, een andere sport of wil je iets anders proberen? Kom dan deze zomer gezellig buiten tennissen bij tennisvereniging LTC de Paasberg.

Onder het mom ´Blijf fit tijdens de zomerstop van je eigen sport!´ nodigt de LTC de Paasberg alle sporters uit om in de maanden juni, juli en augustus te komen tennissen op ons park van de Laan van Schuylenburg. Dit kan door zomerlid van LTC de Paasberg te worden. Op deze manier kun je op een ontspannen manier kennis maken met deze tak van sport of – als je vroeger al tennis hebt gespeeld - is het een hernieuwde kennismaking. Spreek met een vriendengroepje af of geef je individueel op.

We gaan ervan uit dat alle zomerleden (junioren/senioren) veel speelplezier op onze banen gaan beleven!

De volgende regels behoren bij dit abonnement:  je krijgt een Zomerlid pasje. Je kunt vrij tennissen op alle dagen van de week; als zomerlid hoef je geen bardienst te draaien; zomerleden kunnen niet met KNLTB-gerelateerde wedstrijden meedoen; zij zijn wel welkom op clubactiviteiten en tossavonden; het abonnement is geldig in de periode van juni tot en met augustus, je kunt zelf aangeven welke maanden je gebruik wilt maken van het Zomerlidmaatschap. De kosten voor dit zomerabonnement zijn 15 euro per maand. Je kunt dus kiezen voor 1, 2 of 3 maanden zomerlidmaatschap, en je kiest zelf welke maand(en).

Je kunt je op opgeven door een mailtje te sturen naar [email protected]

We zien je graag op de baan.

Bestuur en leden,

LTC de Paasberg