indeling vv Terborg JO11 - JO9- JO7 - Kleuters [UPDATE 20-06]

20 juni 2018 18:00

voor seizoen 2018-2019 is bekend.

Indeling vv Terborg JO11 - JO9- JO7 - Kleuters

Voorlopige indeling VVTerborg.

Hierbij de voorlopige indeling waarmee we volgend seizoen mee gaan starten. Aankomend weekend natuurlijk nog het altijd te gekke pupillenkamp en daarna de hele zomer wachten tot we weer de wei bij de paasberg op mogen. Vanuit de jeugdcommissie wensen wij onze jeugdleden, ouders en begeleiding een fijne zomer toe!

Zoals U ziet hebben wij nog enkele vacatures openstaan. Een club kan niet zonder vrijwilligers. Mocht u geintresseerd zijn om samen met de al bestaande zeer enthousiaste begeleiding de zaterdagen tot een nog groter voetbalfeest te maken kunt u mailen naar [email protected]. Dit kan in elke rol mogelijk! van kantinemoeder\vader tot veldbeheerder. wij zien uw reactie graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Tim Wormskamp