Terborg JO11-1 pakt de dubbel

3 juni 2018 10:00

Terborg JO11-1 heeft zaterdag beslag gelegd op de 2 hoofdprijzen die te behalen waren op het toernooi van SDZZ in Zevenaar. Nadat de JO11-1 de poulewedstrijden won van DVOV (1-2), SDZZ (4-0) en sc Bemmel (4-2) mocht het in de finale aantreden tegen OBW. Ook de finale werd overtuigend gewonnen (3-0) waardoor de eerste prijs een feit was.

De Penaltybokaal was de 2e prijs die Terborg maar al te graag wilde winnen. Nadat keeper Milan behoorlijk wat penalty’s stopte mocht Terborg in de finale aantreden tegen 2 teams van gastclub SDZZ. Door het goede keeperswerk en de mooie doelpunten mochten we ook deze prijs in ontvangst nemen.

Een mooie eerste! afsluiting van het seizoen. Bedankt supporters en bedankt organisatie voor het organiseren voor een geslaagd en vooral gezellig toernooi.

Zoals we al vaker gezien hebben van de JO11-1 leverde het vandaag weer een knappe !!teamprestatie!! Geweldig gedaan.

Als afsluiter spelen we volgende week om de Strijthagen Cup, een internationaal top toernooi. Natuurlijk houden we iedereen via Facebook op de hoogte!

Groet van een trotse trainer!

JO11-1 Toernooi SDZZ