Een geweldige afsluiting voor de JO11-1 in Limburg

11 juni 2018 22:15

Het afgelopen weekend gingen wij, de JO11-1 van vv Terborg op reis naar Limburg. Het toernooi dat gespeeld werd in Landgraaf staat bekend als een toptoernooi in Nederland met deelnemers vanuit verschillende landen.

Vrijdag 8 juni 2018

Op vrijdag vertrokken we met 8 spelers, Bart-Jan, Noud, Sven, Marc, Daan, Maik, Milan & Jayden op weg naar Landgraaf. Ook de nodige ouders gingen mee, zo waren: Michel, Miranda, Edwin & Wick mee en ook Opa Hans was van de partij. Als laatste was natuurlijk ook de begeleiding van dit seizoen mee: Wesley, Boyd, Arthur, Roel en Joey.

We vertrokken richting onze accommodatie, het Zinkviooltje in Epen. Een geweldige accommodatie voorzien van alle luxe. De eerste avond hebben we gezellig buiten gezeten, de jongens hebben zich prima vermaakt want er was een voetbalveld voor onze accommodatie. Zelfs de bakplaat ging nog even aan onder leiding van Edwin. Wel jammer dat Edwin de bakplaat meermaals heeft vervloekt terwijl de bakplaat gewoon zijn ding deed (er zat een thermostaat in Edwin).

Strijthagencup

Zoals altijd de eerste avond is het erg lastig voor de jongens om te gaan slapen en was het dan ook pas 03:00 uur voordat het enigszins een beetje rustig was geworden op de kamer. Ook een aantal begeleiding had moeite met het slapen. Dit had hoofdpijn tot gevolg de volgende ochtend. Eigen schuld, dikke bult zeggen we dan.

Zaterdag 9 juni 2018

Op zaterdag hadden we geluk. De eerste wedstrijd werd pas s ’middags gespeeld dus we konden lekker rustig aan wakker worden en ontbijten. Edwin en Wick hebben gezorgd voor een heerlijk ontbijt. Overigens was dit ook de verjaardag van Miranda, we vonden het geweldig dat Arthur een mooi cadeau had geregeld??!!

Nadat iedereen goed had gegeten van het ontbijt en de jongens nog even lekker hadden gevoetbald gingen we op verzoek van de spelers langs het Roda JC-stadion. Toen we de fanshop binnen kwamen werd ons gevraagd of we niet even het stadion in wilden. Dit aanbod sloegen we natuurlijk niet af en zo kwamen we zelfs op het veld terecht. Fantastisch wat een ervaring!!

Strijthagencup

Nadat we het stadion hadden gezien kochten een aantal spelers nog een mooi Roda shirt en zijn we allemaal fan voor altijd!

De eerste wedstrijden

We wisten dat het lastig zou gaan worden. Met goede tegenstanders zouden we in vorm moeten zijn om een goed resultaat neer te zetten. De eerste wedstrijddag is eigenlijk vrij kort samen te vatten: fantastisch!!!! We hebben geen enkele keer verloren en hebben er dan ook voor gezorgd dat we in de finalepoule terecht kwamen. Met veel inzet en goed voetbal, vooral de samenwerking was weer super vandaag!

De uitslagen van de eerste speeldag:Strijthagencup

vv Acht- vv Terborg                         1-2

vv Terborg - AFC Quik 1890           0-0

Rodenkirchen – vv Terborg            2-2

vv Terborg – vv Schaesberg           5-0

Na de wedstrijden en na het douchen konden we beginnen aan de barbecue
op het sportcomplex.

Strijthagencup

Toen we de heerlijke barbecue hadden gehad keerden we terug naar onze accommodatie, t ’zinkviooltje en hebben de jongens nog even heerlijk gezwommen.

Strijthagencup

De rest van de avond hebben de jongens nog even gevoetbald en zijn ze vroeg gaan slapen, ze waren helemaal kapot. Ook de leiding heeft het niet erg laat gemaakt. Het was weer zeer gezellig en de sfeer was fantastisch.

Zondag 10 juni 2018

Nadat we heerlijk hebben kunnen slapen (Wesley en Edwin sliepen beneden op de bank) begonnen we vandaag met een nog beter ontbijt dan gister: Hamburgers made by Edwin!!

StrijthagencupStrijthagencup

Ook vandaag werden de wedstrijd in de middag gespeeld. We zaten in de finalepoule dus moesten spelen tegen teams uit de eerste klasse. Maar zoals al zo vaak geschreven in de verslagen van het afgelopen seizoen is vv Terborg JO11-1 voor niemand bang. Dit was ook vandaag het geval. 2x winnen en 2x gelijk met als resultaat een geweldige 3e plaats.

In de wedstrijden was wederom te zien op welke manier Terborg dit seizoen zo hoog was geëindigd namelijk met het toverwoord SAMEN!!

Het was vooral fantastisch dat Jayden in zijn laatste wedstrijd voor Terborg wist te scoren en ook de andere jongens waren daar erg blij mee. Natuurlijk was dit ook een emotioneel moment en via deze weg willen we nogmaals zeggen dat we hopen dat Jayden het ontzettend naar zijn zin gaat krijgen in Didam. Zet hem op jongen, je kunt het!

Eerder in het weekend hebben we Jayden een shirt gegeven van vv Terborg. Hierop hebben we al onze namen geschreven zodat Jayden zijn laatste jaar bij vv Terborg nooit meer zal vergeten.

Strijthagencup

Nadat de laatste wedstrijd gespeeld was, stond de prijsuitreiking op het programma. Een mooie 3e plaats, geweldig!!

Strijthagencup

De terugweg verliep wat minder vlekkeloos dan de heenweg. We willen Wick nogmaals bedanken voor de extra rondjes die we gereden hebben. Natuurlijk zijn we als afsluiter nog even naar de Mac geweest in Venray.

StrijthagencupStrijthagencup

Na de mac reden we verder naar huis. We kunnen terugkijken op een geweldig seizoen en een mooie afsluiter in Limburg. Allemaal bedankt voor de positieve wedstrijden en tot snel langs het veld!

JoeyStrijthagencup