Op bezoek bij Menze van de Broek

19 augustus 2018 20:00

Zoals de meeste van jullie weten verblijft de grote held van de club, Menze van de Broek op dit moment helaas even niet meer thuis.

Door omstandigheden is hij nu verhuisd naar Maria Magdalena Postel in Gendringen.

De familie heeft ons gevraagd of er af en toe iemand van de club een keertje tijd heeft om gezellig bij hem op de koffie te gaan.

Natuurlijk vinden we het als vv Terborg belangrijk dat Menze geregeld bezoek krijgt vanuit de vereniging. Vandaar dat we jullie bij deze oproepen om een keertje bij Menze langs te gaan. Hij zal dit zeker waarderen. Menze verblijft op kamer 213.