Woord van dank aan Mehmet Önal

6 september 2018 14:00

Via deze weg willen wij Mehmet Önal namens Voetbal Vereniging Terborg hartelijk bedanken voor zijn inzet.

Mehmet heeft zich namens onze club hardgemaakt voor de samenwerking van onze jeugdafdeling met Sportclub Silvolde.

In een tijd waarin het niet makkelijk is geweest, kijkend naar de situatie waarin de club zich organisatorisch bevind, is Mehmet degene die de volledige verantwoordelijkheid heeft gedragen in het bouwen aan een stuk toekomst van onze club. Een traject dat niet vanzelf tot stand is gekomen.

Want dat een samenwerking van onze clubs een sprong is naar de toekomst, staat als een paal boven water. Zonder de inzet van Mehmet was deze samenwerking niet zo snel tot stand gekomen. Onze kinderen hebben zicht op een toekomst met veel voetbalplezier als gevolg van de samenwerking tussen beide clubs.

Het eerste seizoen was dit in een pilot met JO-17, dit seizoen is de samenwerking verder uitgebreid door van de JO-13 teams tot en met JO-17.

Tot onze spijt heeft Mehmet besloten om met ingang van direct zijn werkzaamheden in dit project neer te leggen. Dat is bijzonder jammer, we hebben daarvoor echter wel begrip. Voetbal Vereniging Terborg heeft zorg gedragen voor capabele opvolging.

We hopen dat Mehmet en zijn familie nog wel lang betrokken zullen blijven bij onze club. We hopen ook dat het besef bij iedereen aanwezig is dat zonder de inzet van goede mensen als Mehmet het voetbalplezier voor onze kinderen geen vanzelfsprekendheid is.

Mehmet, bedankt!

Namens het bestuur van Terborg