de Grote Clubactie

10 september 2018 22:00

Aanstaande zaterdag gaat de Grote Clubactie van start. Wij als vv Terborg doen hier zoals ieder jaar weer aan mee. Dit jaar zal de opbrengst ten goede komen aan een trekkertje ter ondersteuning van het onderhoud van de velden.

In weer en wind staan de heren van het veldonderhoud klaar voor onze vereniging. Onmisbare krachten die bijna elke dag van het jaar druk zijn om onze velden de beste van de omgeving te maken!! Een schep zand hier en daar, mollen vangen, blad wegblazen en lijnen trekken zijn de voornaamste taken van deze vrijwilligers, maar tijdens de warme zomerdagen moeten de velden ook flink gesproeid worden. Geen licht werk en zeker niet als de slangen, zoals afgelopen zomer, iedere dag verplaatst moeten worden!

Om dit en ook de andere werkzaamheden van onze harde werkers wat lichter te maken, willen wij graag een trekkertje aanschaffen voor de vereniging. Geen kleine investering, maar oh zo waardevol! Daarom zullen we dit jaar de opbrengst van de Grote Clubactie gaan besteden aan een trekkertje!

Zaterdag 15 september start de verkoop. Een lot kost €3,- waarvan 80% naar onze club gaat. (Ver)koop zo veel mogelijk loten en help de heren van het veldonderhoud aan hun trekkertje!