Belangrijke aanpassingen indeling jeugd seizoen 2015-2016!!!!!

27 juni 2015 15:00

Na een aantal afmeldingen van jeugdleden zijn wij genoodzaakt de indeling van de jeugd voor het seizoen 2015-2016 aan te passen.
De C2 is teruggetrokken, de spelers die eigenlijk in de C2 zouden komen, zijn verdeeld over de andere teams. De verdeling is niet bindend, mochten er op/aanmerkingen zijn dan kunt u altijd mailen naar [email protected] wij proberen dan zo snel mogelijk te antwoorden.
De trainers/leiders van alle teams zullen de spelers voor het begin van het nieuwe seizoen informeren over de trainingsdagen en de wedstrijden. Een hele fijne vakantie toegewenst.
Met sportieve groet,
De jeugdcommissie van VV Terborg