vv Terborg bedankt scheidsrechters

5 oktober 2018 20:30

In de week van 6 tot en met 14 oktober 2018 vindt weer de ‘Week van de Scheidsrechter’ plaats. Een sportbreed initiatief waarbij het uitspreken van waardering voor de scheidsrechter centraal staat.

Week van de scheidsrechter

oktober 2018

Als voetbalclub kunnen we de ‘Week van de Scheidsrechter’ natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan. Soms bejubeld en soms verguisd, maar zonder deze kanjers krijgen voetbalwedstrijden een geheel eigen dynamiek en wordt voetballen nooit het spelletje
zoals het bedoeld is.

Een goede scheidsrechter werkt elke week nauw samen met de vrijwilligers van beide verenigingen om de wedstrijd vlekkeloos te laten verlopen. Het actief zoeken van die samenwerking en het waarderen van ieders rol daarin is een van de mooiste dingen van het vak scheidsrechter. Laten we ervoor zorgen dat het leuk is om samen te werken door te denken in oplossingen en niet in problemen. Zodat we met z'n allen genieten van een heerlijk potje voetbal.

Week van de scheidsrechter

Lees meer over: