Uitbreiding samenwerking jeugd vv Terborg en spcl. Silvolde

Vv TerborgSpcl Silvolde

Beste voetbalvrienden,

Betreft: Uitbreiding samenwerking jeugd vv Terborg en spcl. Silvolde

Zoals bekend werken we dit seizoen samen binnen de jeugd JO17 tm JO13 en de meisjes teams.
Deze samenwerking bevalt prima en vult ook de doelstellingen op het jeugdvoetbal in
Streven:

• Continuïteit van beide verenigingen vergroten
  • Volwassen gezamenlijke jeugdafdeling
  • Spelers kunnen spelen op eigen niveau en mogelijkheden spelvreugde staat voorop
  • Benutten van elkaars kwaliteiten op organisatie- en bestuurlijk gebied en voetbaltechnisch gebied

Dit is ook geëvalueerd binnen beide verenigingen op hoofdbestuurniveau.

Vanuit deze evaluatie en vanuit de mensen die nu de samenwerking vorm geven is de intentie uitgesproken om de samenwerking verder uit te bouwen tot alle leeftijdsgroepen, nog steeds op basis van leeftijdssamenwerking, met ingang van seizoen 2019-2020.
Reden ligt in het nog verder kunnen invullen van het spelen op eigen niveau, met het bijbehorende voetbalplezier en het verder kunnen uitnutten van elkaars kwaliteit.

Op grond van deze intentie zijn we gestart met een werkgroep om dit principe besluit verder uit te werken in concrete zaken, zowel op voetbaltechnisch gebied en ook organisatorisch gebied. Medio maart verwachten we dit afgerond te hebben en zullen we ook jullie verder kunnen informeren.

Voor vragen ter verduidelijking of anderzijds  kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke sportgroet,

Marc Neijland vv Terborg