Jeugdtrainers Arjan Engel en Kevin Egging slagen voor de UEFA C cursus

26 april 2019 8:00

Ook jeugdtrainers Arjan Engel (JO15-2) en Kevin Egging (JO17-1) zijn geslaagd voor de cursus UEFA C van de KNVB. Aan de cursus die in september startte komt dus nu een einde nu ook de praktijkexamens met een voldoende zijn afgesloten.

We willen beide trainers feliciteren met het behalen van het diploma en wensen ze veel succes de komende jaren binnen onze mooie verenigingen.

Als club zijn we ontzettend trots dat we kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van onze jeugdtrainers. We stimuleren het deelnemen aan cursussen en zijn ontzettend blij dat we steeds meer gecertificeerde trainers op het veld hebben staan.