Indeling seizoen 2019-2020

11 mei 2019 17:00

Deze periode is voor voetballend Nederland altijd weer een beetje spannend want de indelingen voor het seizoen 2019-2020 worden bekendgemaakt.

Wij hebben met zijn allen: trainers, leiders en andere commissieleden weer geprobeerd een zo goed mogelijke indeling te maken zodat eenieder op zijn of haar eigen niveau komt te voetballen

Houd er rekening mee dat het een voorlopige indeling betreft en dat er door welke omstandigheden dan ook er nog verandering kunnen plaatsvinden.

Daarnaast zullen wij in de winterstop de indelingen weer evalueren en kan de kans bestaan dat er dan ook weer wijzigingen worden doorgevoerd. Dit kan betekenen van een lager team naar een hoger team, maar ook andersom.

Mochten er vragen zijn omtrent de indelingen dan kan dat gemaild worden naar het volgende mailadres: [email protected]

Wij zullen dan indien nodig telefonisch contact met u opnemen.

JO19 groep

Bij de JO19 groep is besloten om zowel met de JO19- 1 Silvolde en de JO19-1 Terborg inclusief de spelers die door moeten vanuit de JO17 samen te trainen. Na deze trainingen zal er een definitieve selectie plaatsvinden.

Wij gaan ook met de nieuwe teams in week 24 en 25 trainen op het complex in Terborg, meer info omtrent de trainingen volgt snel.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VTC Voetbalvereniging Terborg & Sportclub Silvolde

Klik hier voor de indeling: