De nieuwe JO15-1 gaat met een goed gevoel de zomerstop in!

19 juni 2019 18:45

De nieuwe JO15-1 van Terborg/Silvolde gaat met een goed gevoel de zomerstop in.
Vorige week kwam het team voor het eerst samen, toen nog 18 spelers waarvan een aantal spelers nog de overstap moesten gaan maken naar de JO15-2. Een aantal spannende dagen voor een aantal spelers en ook voor de begeleiding.

De eerste training was al meteen goed, iedereen gemotiveerd en het viel de nieuwe begeleiding bestaande uit Claudia (leider), Leonie (grensrechter), Tolga (leider), Yasin (assistent-trainer) & Joey (trainer) dat de jongens het onderling vooral gezellig hadden. Iets wat natuurlijk erg belangrijk is aan het begin van een nieuw seizoen.

De nieuwe 15-1

Na de eerste training stond er een oefenwedstrijd tegen de nieuwe JO15-1 van Varsseveld op het programma. Met 6 wissels gingen we de strijd aan. Het bleek best lastig om zo vaak te moeten wisselen, dit was op het veld duidelijk te merken. Toch mogen we absoluut niet klagen over het vertoonde spel. We wonnen de wedstrijd met 1-2, alle spelers deden ontzettend hun best & er zit zo ontzettend veel potentie in het team.

Nadat de klus tegen Varsseveld was geklaard speelden we op zondag een toernooi in Nijmegen. Het John Brits toernooi. Een toernooi dat voor het eerst georganiseerd werd. Vandaag hadden we spelers bij ons en dit betekende vooral heel veel puzzelen. De wedstrijden duurden 15 minuten en goede wedstrijden werden afgewisseld met mindere. We konden na het winnen van de halve finale zeggen dat we in de finale stonden tegen Fortissimo. Een zware klus die we ook hebben weten te klaren. Een knappe kopbal van Cas leverde ons de beker op.

De nieuwe 15-1

Na het feestvieren & de training van maandag bleven er nog 15 spelers over die definitief in de JO15-1 gaan spelen. We willen de spelers die het helaas net niet gehaald hebben ontzettend veel succes wensen bij de JO15-2. Jullie hebben een geweldige motivatie gehad, goed gedaan!

Tot slot stond op dinsdag nog de wedstrijd tegen VVG’25 JO15-1 gepland. Over de wedstrijd kunnen we duidelijk zijn. Terborg/Silvolde JO15-1 domineerde de gehele wedstrijd, speelde prima voetbal en heeft laten zien dat er ontzettend veel uit dit team te halen is. Ook in de kleedkamer zit de sfeer er goed in. We wonnen met 1-5 (we zijn wel vergeten om een aantal keer meer te scoren) maar we mogen ontzettend trots zijn op wat we nu al hebben laten zien.

Op naar de zomervakantie en op naar het nieuwe seizoen. Vanaf augustus gaan we er alles aan doen om ons als team te ontwikkelen, samen…. 15 spelers, 5 begeleiding en heel veel betrokken ouders.  OP NAAR EEN GEWELDIG SEIZOEN! Tot dan.