Sven van der Heijden winnaar Menze Cup 2019

25 juni 2019 20:00

Ook dit jaar werd tijdens het Pupillenkamp de Menze Cup uitgereikt. De Menze Cup is misschien wel de belangrijkste prijs binnen vv Terborg. Clubicoon Menze van de Broek kiest elk seizoen 1 speler uit die opvalt door zijn of haar positieve houding, inzet en motivatie tijdens de trainingen en wedstrijden.

Dit jaar koos Menze voor: Sven van der Heijden, een geweldige keuze!

De afgelopen 2 seizoenen speelde Sven in de JO11-1 en dat waren twee geweldige seizoenen. Mede door de altijd positieve en gemotiveerde Sven. Zelfs als Sven wissel is, weet hij het team te motiveren op allerlei manieren. De meest prachtige aanmoedigingen zijn vanaf de zijkant te horen want Sven wilt altijd dat zijn team wint. Sven is een echte teamplayer, een captain, een topper!

De prijs werd uitgereikt onder toeziend ook van Menze van de Broek door Henk Tempels

Sven, je hebt het dik verdiend!

Menze Cup

Lees meer over: