Leiders- en trainers jeugd gezocht!

5 juli 2019 19:00

Vacatures Voetbalzaken Jeugd:

Leiders- en trainers gezocht Jeugd:

Als vereniging streven we ernaar om ieder team een optimale begeleiding te geven, zodat elke speler/speelster zich naar zijn/haar mogelijkheden kan ontwikkelen. Daar hebben wij trainers en leiders voor nodig. Voor komend seizoen zijn we voor de jeugd nog op zoek naar leiders en trainers voor de volgende teams:

JO19-2 Leider en Grensrechter (alleen de zaterdag )

JO17-2 Leider en Grensrechter ( alleen de zaterdag)

JO15-3 Trainer, Leider en Grensrechter

JO13-2 Leider, Grensrechter ( alleen de zaterdag)

Wie helpt onze jeugd vooruit? Mocht je belangstelling hebben, dan kun je contact opnemen met de Voetbal Technische Commissie Je kunt een mailtje sturen naar : [email protected]

Maatschappelijke stage:

Moet jij dit jaar een maatschappelijke stage volgen? En doe je dat het liefst bij je favoriete voetbalclub? Dat is mogelijk! We hebben binnen de jeugd verschillende posities (bv. leider / trainer, evt. onder begeleiding) waar we jou goed kunnen gebruiken en waar jij met plezier je maatschappelijke stage kunt volgen.

Ben je geïnteresseerd? Spreek dan iemand van Voetbal Technisch3e Commissie aan. Je kunt ook altijd een mailtje sturen naar [email protected]

Met vriendelijke groet

VTC