Margot, Jolanda en John bedankt!

6 juli 2019 10:15

Helaas hebben Jolanda van Braak, Margot Kolkman & John Janssen aangegeven dat ze stoppen met de organisatie van het Pupillenkamp.

De afgelopen jaren hebben ze zich ontzettend ingezet om er ieder jaar weer een geweldig feest van te maken voor alle kinderen en de begeleiding.

Met ontzettend veel passie en vol overtuiging gingen ze geen enkele uitdaging uit de weg.

We willen jullie ontzettend bedanken voor de geweldige inzet en voor al de uren die jullie hebben besteed aan het nog beter en groter maken van het Pupillenkamp met als hoogtepunt het geweldige kamp van dit jaar.

Na de vele jaren is het voor jullie genoeg, en geven jullie aan dat het tijd voor nieuwe vrijwilligers om de taken over te nemen. Wij als overige organisatieleden gaan op zoek naar geschikte opvolgers die net zo bevlogen zijn! Dit wordt een zware klus maar we gaan ervoor zorgen dat ook de komende jaren het kamp staat als een huis!

Mehmet, Chareld, Leonie, Wendy & Joey.

Lees meer over:
pupillenkamp