v.v. Terborg en Silvolde ondertekenen een convenant

15 oktober 2019 22:15

Afgelopen dinsdag ondertekende de voorzitters van v.v. Terborg Marc Nijland en Spcl. Silvolde Geno Mijnen een 'convenant samenwerking Spcl. Silvolde en v.v. Terborg'

Dit document is een dynamisch startdocument. Indien nodig kan het verder worden aangevuld of geactualiseerd.

Doel van de samenwerking blijft onverminderd het vergroten van de continuïteit van beide verenigingen. Het behouden van een volwaardige gezamenlijke jeugdafdeling, waarbij spelers kunnen spelen op hun eigen niveau. Het behouden en liefst uitbouwen van het ledenaantal. Spelvreugde staat daarbij voorop. En tot slot het benutten van elkaars kwaliteiten op zowel organisatorisch-, bestuurlijk-, en voetbaltechnisch gebied.

Het streven is om vanaf het seizoen 2020-2021 de samenwerking voort te zetten in de vorm van een SJO (samenwerkende jeugdopleiding). Deze samenwerkingsvorm geldt dan (volgens eisen KNVB) voor een periode van minimaal 3 jaar.

Lees meer over: