Corona update

14 maart 2020 17:45

t/m volgende week zondag (22-03-2020) bij beide verenigingen geen activiteiten

Beste leden/vrijwillgers,

Zoals donderdag al is gecommuniceerd heeft de KNVB besloten om i.v.m. het coronavirus de voetbalcompetitie stil te leggen. Alle wedstrijden zijn t/m 31 maart afgelast.

Zoals bekend adviseert de KNVB in aanvulling op dit besluit ook alle trainingen/activiteiten stil te leggen in dezelfde periode.

Als besturen hebben wij vooralsnog besloten om dit advies te volgen, waarbij wij de ontwikkelingen en adviezen uiteraard op de voet zullen blijven volgen. Wekelijks zullen wij jullie hieromtrent van een update voorzien.

Voor nu betekent dit dat er t/m volgende week zondag (22-03-2020) bij beide verenigingen geen activiteiten (dus ook geen trainingen) zullen plaatsvinden.

Uiteraard hopen ook wij dat het balletje snel weer mag gaan rollen!

Besturen sc Silvolde / vv Terborg

Lees meer over: