Voetbalvereniging Terborg helpt andere verenigingen

5 mei 2020 15:30

In deze moeilijke Corona tijd is het belangrijk dat je elkaar helpt, op welke manier dan ook. Hierin is sporten een zeer belangrijk onderdeel.

Onze jeugdleden gaan vanaf aanstaande woensdag weer trainen, dit doen we op de velden van onze vrienden van Sportclub Silvolde.

Voor de binnensporten is dit allemaal wat lastiger, sterker nog: dit mag niet. Wij bieden als Vv Terborg de mogelijkheid aan andere verenigingen om gebruik te maken van onze velden. Zo maken Badmintonvereniging Spees Sjuttel & Volleybalvereniging Vollverijs de komende weken al gebruik van onze accommodatie.

Vollverijs.jpg       Spees_Sjuttel.jpg

Lees meer over: