Tristan Jaspers maakt de overstap naar de Graafschap

6 juni 2020 19:45

Met veel trots kijken wij als Voetbalvereniging Terborg naar de overstap van onze jeugdspeler Tristan Jaspers naar de Graafschap.

Tristan begon bij onze club zoals menig lid bij de kleutergroep van Wilma. Hij viel al snel op door zijn goede dribbel en zijn geweldige inzicht. Na zijn eerste wedstrijden bij de JO7, waar echt bleek dat Tristan er al met kop en schouders bovenuit stak werd hij gescout door Vitesse, dit was op 6-jarige leeftijd.

In het begin van dit jaar besloot Vitesse dat het volgend seizoen geen O9 teams meer heeft. Tristan kreeg vanaf februari ook de kans om te gaan trainen bij de Graafschap, daar zag de toekomst er een stuk beter uit.

Zo trainde Tristan op woensdag bij Vitesse, op vrijdag bij de Graafschap en speelde hij op zaterdag zijn wedstrijden in de JO9-1 van onze club.

Hij maakte bij de Graafschap dusdanig veel indruk op de trainingen dat vader Peter de vraag kreeg of hij vanaf aankomend seizoen (2020-2021) uit wil komen voor het O9 team van de Superboeren, daar mag je natuurlijk ontzettend trots op zijn.

Nu is Tristan al 4 weken aan het trainen bij de Graafschap. Namens heel Terborg willen wij hem ontzettend veel plezier en succes wensen met deze fantastische uitdaging.

Het blauw-witte tenue staat je ongetwijfeld geweldig, op naar de Vijverberg!

Tristan_Jaspers.JPG