Samenwerkingsteams Terborg/Silvolde in het nieuw!!

8 juli 2020 9:30

Vanaf seizoen 2020-2021 zullen alle samenwerkingsteams in een gezamenlijk tenue gestoken worden. Dit om meer eenheid op de velden uit te stralen en langzaam maar zeker toe te werken naar een verdere samenwerking tussen v.v. Terborg & spcl. Silvolde.

De afgelopen maanden is er door de kledingcommissie en de beide besturen veel werk verricht om tot een nieuw kledingplan te komen voor de samenwerkingsteams van Terborg en Silvolde. Nu het voorbereidende werk gedaan is, vragen wij jullie als leden om jullie stem uit te brengen.

tenue_verborgen.jpg

Alle leden van Terborg en Silvolde zullen een mail ontvangen met link naar de enquête. Zodra de enquête live gaat, zullen we op social media en ook op de website een vervolgbericht plaatsen. Op dit moment heeft er dus nog niemand een mail ontvangen.

We zijn benieuwd naar jullie keuze en hopen op veel respons!

Bestuur v.v. Terborg & spcl. Silvolde

Kledingcommissie Terborg/Silvolde