Het stemmen kan beginnen!!!

9 juli 2020 11:45

En we zijn live!! Al het voorbereidende werk is gedaan en het moment is daar dat de mailing, met link naar de enquête, verstuurd is naar alle leden van v.v. Terborg en Spcl. Silvolde. Geen mail ontvangen?! Kijk voor de zekerheid eerst in de spam, nog niks?

Stuur dan even een mail met daarin jouw mailadres naar [email protected]
Je krijgt dan alsnog een mail toegestuurd met de link
.

Ieder lid van v.v. Terborg of Spcl. Silvolde kan maximaal 1x zijn/haar stem uitbrengen. Stemmen kan t/m 15 juli 2020. We gebruiken hiervoor de gegeven uit Sportlink, waar ieder lid is geregistreerd, het kan dus voorkomen dat je meerdere e-mails ontvangt, als je met meerdere leden staat ingeschreven onder het zelfde emailadres. Met iedere link kun je 1x stemmen.

We hopen op veel respons en zijn erg benieuwd naar jullie keuze. De uiteindelijke uitslag zal via de social media kanalen met jullie gedeeld worden.

Alvast bedankt voor het stemmen!

Bestuur v.v. Terborg & Spcl. Silvolde
Kledingcommissie Terborg/Silvolde