Vernieuwde selectie vv Terborg in voorbereiding

16 juli 2020 18:30

Vanaf zaterdag 25 juli start de voorbereiding van de selectie van vv Terborg. De vernieuwde selectie van hoofdtrainer Vincent Selhorst begint de voorbereiding met een zeer brede groep van 30 spelers. De selectie telt een groot aantal nieuwkomers, 11 spelers maken de overstap van buurtverenigingen naar onze Geel-Zwarte club. Dit is natuurlijk tekenend voor de ambitie die uitgesproken is door te gaan voetballen op zaterdag. De selectie wordt tevens aangevuld met spelers die het afgelopen seizoen in de O19 hebben gespeeld en nu de overstap moeten maken naar het seniorenvoetbal. Tot slot proberen ook de huidige talentvolle O19 spelers: Jurre Eijkelkamp, Nick Tonissen & Milan Kolkman hun kans te grijpen.

De selectie start met 30 spelers en wordt uiteindelijk teruggebracht naar 18. Ook de staf is dit seizoen uitgebreid. Zoals bekend is Vincent Selhorst de eindverantwoordelijke en hij zal worden bijgestaan door Betroy Navis (assistent-trainer), Theo Huyink (assistent-trainer), Gert-Jan Heveling (keeperstrainer) Sander Hollmann (verzorger), Bart Geerling (teammanager) & Wouter Bosveld (assistent scheidsrechter).

Na een aantal trainingen staan de eerste oefenwedstrijden op het programma, onderstaand een overzicht van de wedstrijden:

Tegenstander

Etten

20:00 uur

*2 wedstrijden

Op zaterdag 29 augustus staat de eerste bekerwedstrijd op het programma. De tegenstanders zijn nog onbekend. De indeling van de competitie is al wel bekend.

Terborg speelt in de 4e klasse A en treft de volgende tegenstanders:

AWC; AZ 2000; Alverna; Beuningse Boys; Elistha; Juliana’31; Kolping Dynamo; OBW; Oranje Blauw; Quick 1888; Woezik.

Naast Terborg is ook AWC uit Wijchen en Beuningse Boys uit Beuningen nieuw in het zaterdagvoetbal. Tegenstander OBW uit Zevenaar staat volgend seizoen onder leiding van oud vv Terborg trainer Rini Kromdijk.

Voor vv Terborg is de stap naar het zaterdagvoetbal even wennen, de reisafstanden zijn langer en de tegenstanders onbekender. Toch ziet het er allemaal positief uit. Een gemotiveerde selectie, brede staf en groeiende zaterdagafdeling met aankomend seizoen 3 elftallen.

VVT_4e_klasse_zarterdag.png