Bekendmaking tenuekeuze samenwerkingsteams v.v. Terborg – Spcl. Silvolde!

17 juli 2020 18:30

Afgelopen week kregen onze leden de kans om te stemmen op de nieuwe tenues voor de samenwerkingsteams binnen v.v. Terborg en Spcl. Silvolde. Er was een keuze uit drie tenues waaruit alle leden konden kiezen.

Woensdagavond om 22.00 uur sloot de stemming en daarna is ‘het tellen’ van de stemmen begonnen. Als verenigingen zijn we zeer verheugd met de grote getale waarin gestemd is. Maar liefst 417 leden hebben gestemd, een reactiescore van 60%,  wat een fantastisch aantal!

Van beide clubs hebben ongeveer evenveel leden gestemd, zoals hieronder te zien in het diagram.

1.jpg

We vinden het mooi om te zien dat er vanuit vele rollen binnen de club gestemd is op het nieuwe tenue. We zien terug dat het leeft en dat iedereen open staat voor een verdere stap in de samenwerking. We zijn hier zeer verheugd door. Hieronder een overzicht van de verschillende rollen van de leden die gestemd hebben.

2.jpg

De eerste dagen werd er flink gestemd, wat een leuke weergave gaf van de keuze in tenue. Na twee dagen zagen we de stemmen iets teruglopen, waarop een herinneringsmail volgde, wat leidde tot een piek in de stemming.

Snel werd duidelijk dat één tenue er met kop en schouders boven uit stak!  In de loop van de week werd dan al wel duidelijk dat dit tenue moeilijk te achterhalen was. Doordat een grote meerderheid voor dit tenue heeft gekozen, geeft dit een breed draagvlak binnen de verenigingen dat we de juiste keuze kunnen maken.

3.jpg

Zoals jullie kunnen zien is er met een duidelijke meerderheid gekozen voor tenue 1! Maar natuurlijk zijn wij onze keepers niet vergeten, ook voor hen komt er een mooi nieuw tenue. De kleur van het keeperstenue was van tevoren al bekend, alleen zijn de details van het tenue aangepast naar de keuze van het spelerstenue. Hieronder een weergave van het keeperstenue:

4.jpg

*dit tenue is een animatie en kan in kleur en detail iets afwijken.

Zoals jullie hierboven al hebben kunnen zien, is er massaal voor tenue 1 gestemd, daarom hieronder nog eenmaal de animatie van het door jullie gekozen tenue:

5.jpg

*dit tenue is een animatie en kan in kleur en detail iets afwijken.

We willen iedereen hartelijk bedanken voor het uitbrengen van zijn/haar stem. Dankzij jullie is het voor ons een groot succes geworden. Vanaf wanneer er gespeeld gaat worden in de tenues is nog niet bekend, onze streefdatum is 1 oktober 2020. Op dit moment wordt er met de laatste sponsoren nog overlegd en daarna zal het tenue besteld gaan worden, maar lopende seizoen 2020-2021 zullen onze samenwerkingsteams in iedere geval in dit prachtige nieuwe tenue te bewonderen zijn!

6.jpg

*deze tenues zijn een animatie en kunnen in kleur en detail iets afwijken.

Lees meer over:
samenwerking