Bekerindeling Terborg 1

26 juli 2020 11:00

Na de bekendmaking van de competitie indeling heeft de KNVB nu ook de indeling voor de beker bekend gemaakt. Terborg 1 treft een paar zware tegenstanders. We mogen aantreden tegen AZSV 2, FC Winterswijk & v.v. Dieren.

Op zaterdag 29 augustus staat de eerste officiële wedstrijd van Terborg op het programma. We spelen thuis op Sportpark de Paasberg tegen AZSV 2. Het team van trainer Francis Malawau won in 2019 nog het landskampioenschap door in de verlenging met 3-1 RKSV Nuenen 2 te verslaan, een tegenstander van hoog niveau.

De tweede bekertegenstander is v.v. Dieren. Op zaterdag 5 september spelen we een uitwedstrijd tegen het team dat speelt in de 3e klasse A. Ook v.v. Dieren beschikt aankomend seizoen over een nieuwe trainer. Afgelopen seizoen stopte hoofdtrainer Wim Kamphuis tussentijds, Harry Rutgers is zijn opvolger. In het seizoen 2019-2020 eindigde het team uit Dieren op de 5e plaats in de 3e klasse. De laatste wedstrijd voor de Corona stop werd gelijk gespeeld tegen Zelos, 1-1.

FC Winterswijk 1 is op zaterdag 12 september de tegenstander. Deze tegenstander komt aankomend seizoen uit in de 4e klasse E. Vorig seizoen had het team het ontzettend zwaar in de 4e klasse F. Toen het Corona virus zorgde voor een abrupte stop van het seizoen stond het team van trainer Gerard Magendans op de laatste plaats. Komend seizoen staat het team onder leiding van trainer Dirk Feege.

Terborg 1 is de voorbereiding begonnen op zaterdag 25 juli. Het zal in de voorbereiding op 8 augustus spelen tegen spelen tegen de Paasberg en op 15 augustus tegen ZZC’20. Ook doet het team van trainer Vincent Selhorst op donderdag 20 augustus en zaterdag 22 augustus mee aan een toernooi in Pannerden. Daar zijn de tegenstanders SDZZ & Rijnland. Het sluit de voorbereiding af op met een wedstrijd tegen vv Etten 1 op woensdag 26 augustus. Vervolgens start, zoals gezegd het bekervoetbal op zaterdag 29 augustus op Sportpark De Paasberg in Terborg.

Bekerindeling_20-21_2.jpg