Maandag 31-08 (2): Update corona besmettingen s.c. Silvolde

31 augustus 2020 22:30

Beste leden,

Naar aanleiding van het overleg met gemeente enerzijds en GGD anderzijds is besloten dat alle activiteiten op sportpark de Munsterman tot en met 7 september a.s. afgelast zijn. Dit is een preventieve maatregel.

Concreet houdt dit in:

Geen activiteiten (trainingen, wedstrijden) van alle elftallen op sportpark de Munsterman.

Voor de jeugd tot en met O15 (jongens en meisjes) geldt tevens dat de activiteiten die gepland waren op sportpark de Munsterman NIET verplaatst mogen worden naar VVTerborg.

Voor de jeugd O17 en O19 geldt dat, ongeacht op welk sportpark, er GEEN activiteiten mogen plaatsvinden tot genoemde datum.

Daarnaast geldt voor de senioren elftallen van sc. Silvolde als voor O19 en O17 in de samenwerking dat er ook GEEN uitwedstrijden worden gespeeld.

In Terborg gaan de activiteiten voor de jeugd t/m O15 wel door. Dat zelfde geldt voor de senioren activiteiten.

Wij staan als bestuur ook achter deze maatregelen.

Contactpersonen sc Silvolde Geno Mijnen ([email protected]) en voor VV Terborg Marc Neijland ([email protected])

Lees meer over: