Corona update

15 oktober 2020 9:00

Nieuwe maatregelen van de overheid om het aantal besmettingen terug te dringen.

Beste leden,

Dinsdagavond, 13 oktober, heeft het kabinet uit hoofde van premier Rutte nieuwe, strengere, maatregelen aangekondigd.

Voor sportclub Silvolde en VV Terborg houdt dit het onderstaande in:

-------- update---------
De KNVB en NOC/NSF hebben een verduidelijking gegeven voor wat betreft de leeftijdsgrenzen bij de jeugd. Onderstaand de richtlijn:
In afstemming met NOC*NSF is bepaald dat spelers in de teams binnen de jeugdcompetities (t/m O19), mogen sporten in teamverband en onderlinge trainingswedstrijden spelen tegen jeugdteams van de eigen vereniging op de eigen club.

De ter plekke geldende lokale noodverordening en gemeentelijke bepalingen blijven altijd leidend.

----------------------------

Tot en met de O-17 kan er getraind blijven worden volgens het bekende trainingsschema.

Tot en met de O-19 mogen, indien daar animo voor is in het weekend, wel onderlinge wedstrijden worden gespeeld. Dit zal in overleg met de coördinatoren en trainers afgestemd moeten worden.

Seniorenteams mogen, tot nader order, niet meer trainen en wedstrijden spelen. Ook niet in kleine groepjes van 4, de KNVB komt nog met aanvullende inzichten,

Publiek is niet toegestaan, dit geldt voor alle dagen in de week

De kantine, kleedkamers en douches zijn dicht.

Vooralsnog zullen de maatregelen gelden voor een periode van 4 weken, tot en met 11 november. Over 2 weken zal er door het kabinet een tussenbalans worden opgemaakt. Mogelijk dat er dan aanvullende maatregelen van kracht worden.

Het Bestuur

Lees meer over: