Coronacup 2020

1 november 2020 20:15

Na het stil leggen van de competitie door de KNVB was het spelen van wedstrijden niet meer mogelijk. Alleen trainen is natuurlijk voor geen enkele speler echt motiverend. Daarom hebben we besloten om voor de JO8 en 9 gecombineerd een competitie op te zetten.

Dit zelfde concept ook doorgezet naar de JO11. Hierdoor kunnen we tot aan de kerst lekker elke zaterdag een wedstrijd spelen. Alle spelers per lichting zijn gemixt en ingedeeld in teams.

Vandaag was de eerste speelronde en rond 9.00 uur was het dan ook weer ouderwets druk op de Munsterman, want er liepen ruim 70 kinderen rond die er allemaal zin in hadden. Velden waren uitgezet, Stan had voor iedere wedstrijd een scheidsrechter geregeld en Roel had de koffie op sterkte en temperatuur.

IMG_1964.JPG

Bij de JO11 waren vandaag de wedstrijden FC Fortnite tegen VV Fifa en de wedstrijd SC Minecraft tegen spcl. Brawlstars. Beide wedstrijden waren tot het einde spannend en waar Fifa bij de ene wedstrijd aan het langste eind trok en de winst pakte met 3-1, bij de andere wedstrijd kwam Brawlstars knap terug van een 5-2 achterstand naar een 5-5 gelijk spel. Brawlstars werd ook wel in het zadel geholpen door wat onfortuinlijke wissels van de trainers van Minecraft.

Schermafbeelding_2020-11-01_211144.jpg

Door deze uitslagen gaat Fifa aan de leiding in de Coronacup en zal het volgende week weer spannend worden hoe de teams voor de dag komen. Deze week zal er weer fanatiek per team getraind gaan worden zodat iedereen weer scherp aan de wedstrijd kan beginnen.

Alle kids bedankt voor jullie goede inzet vandaag, was genieten!

hier staan nog meer foto's:   camera.png

IMG_2025.JPG